Showing posts with label Pelik. Show all posts
Showing posts with label Pelik. Show all posts

17 April, 2013

Hobi Pelik Bintang Porno Jepun

 hobi pelik bintang porno jepun


Macam macam hobi sebenarnya kita boleh buat. Antaranya Blogging, mengumpul stem, mengumpul duit lama dan pelbagai lagi benda yang boleh kita buat untuk memenuhi masa lapang dan kepuasan diri.

Berbeza pula dengan hobi bintang porno jepun Uta Kohaku (tolong jangan google) yang hobinya mengumpul sperma peminat-peminatnya .! what the.....

Bintang film bernama itu meminta peminat lelakinya mengirimkan sperma mereka kepadanya. Artis berusia 20 tahun tersebut  juga meminta agar para pengirim  meletakkan nama mereka di setiap botol berisi cairan sperma.




P/s: Cerita  tak  senonoh ini di olah  ambil  dari  forum  indonesia. saya  tak  besa  pun  tgk  cita  porno. saya  tgk  cerita  telenovela  ja.

Posted By Kemal Merah9:03:00 PM

27 March, 2013

Gambar Awek Ketagih Dadah

Astaga.. apa nak jadi dengan dunia akhir zaman ni. Semakin pelik pelik perangai. Semoga kita sekeluarga dalam keadaan yang sihat dan bahagia. tak gitu? gitu... gitu...

Gambar Elfira Loy ini tak ada kaitan, hanya sebagai penyeri blog yang kusam ini, oh elfira ku..muah muaahahhaha.


Gambar awek seksi yang ketagih dadah ini bukan lah bertujuan nak aib kan sesiapa, mahupun awek itu sendiri, tetapi sebagai pengajaran tentang betapa bahaya dadah ini. Jika otak dah di Hilang Akal maka tiada gunanya lagi, lebih baik bagi makan otak tu kat zombie penyamun inc.

Untuk melihat gadis seksi yang ketagihan dadah itu, sila klik butang di bawah. Mohon Kawal Nafsu.










Jauhilah Dadah. Peace Yooo...

Posted By Kemal Merah2:12:00 AM