Showing posts with label Politik. Show all posts
Showing posts with label Politik. Show all posts

09 June, 2011

Omg..Omg.. Masjid Pun nak DiPolitikkan

Tak abih-abih pasal Politik diaorang nih. sana politik, sini politik yang aku nih.?Politeknik.hehe..
Walaupun aku nih hanya manusia biasa, tak ada super power pun macam orang tu, tapi aku tetap juga ikuti perkembangan semasa...depa tak tahu ka, lebih setengah juta belia yang berumur 20-21 (macam aku nih) kat Malaysia nih duk perhatikan gelagat politik kat malaysia. hampa tau la kan situasi politik kat malaysia ni macam mana kan

Posted By Kemal Merah12:51:00 AM