Showing posts with label teknik memikat. Show all posts
Showing posts with label teknik memikat. Show all posts

28 April, 2013

7 Cara Memikat Gadis Melayu / Korea

Berikut adalah beberapa teknik atau cara memikat gadis melayu menerusi risikan program KBSM (kemahiran berfikir sampai mabuk). Terpulang kepada anda untuk mengikutinya, risiko dan kos perubatan di tanggung sendiri.

teknik memikat gadis melayu


1. Pandai Menyanyi
Setiap gadis pasti akan menyukai lelaki yang pandai menyanyi. tak kisah la kalau suara macam katak pun. janji lelaki itu pandai mengambil hati si gadis dengan nyanyiannya.










2. Romantik pada saat yang tepat
Manfaatkan peluang yang ada. jika anda berkenan kepada seorang gadis tu cuba cari peluang untuk menunjukkan sifat koromantisan anda. contohnya si gadis kekurangan seposen untuk tambang bas, dengan bergayanya anda menghulurkan seposen kepada. itu sudah cukup membuatkan nya terharu.









3. Pandai Bergurau
Hasil kajian KBSM (Kemahiran Berfikir Sampai Mabuk) juga, gadis melayu sangat menyukai lelaki yang mempunyai sifat humor atau lawak. Jadi apa salahnya anda menarik perhatian si gadis dengan jenaka yang membuatnya ketawa terbahak bahak. Tapi janganlah sampai keterlaluan kalau tidak lebam biji mata anda.











4. Beri Hadiah
Lelaki juga digalakkan memberi hadiah kepada gadis yang diminatinya itu. Walaupun kecil saiz dan nilainya, anda seharusnya ikhlas dalam pemberian. Ini akan membuatkan si gadis akan lebih menghargai anda.









5. Hubungi Sigadis dengan Segera.
Selepas anda memperoleh nombor telefon si gadis yang di minati, apa kata anda wechat saja si gadis. pastikan perkenalkan diri anda dahulu. jangan gelojoh, Hantar lah ucapan selamat malam kepada si dia. Sekurang kurang nya si gadis akan merasakan yang anda sedang memikirkan nya pada saat itu.











6.Masuk Meminang
Cakap banyak pun tak ada guna, apa kata anda terus saja masuk meminag. Jumpa terus bapak si gadis. Minta izin nak bertunang. Pastikan dalam tepoh bertunang tu anda hafal 30 juz alquran. InsyaAllah. Si gadis tidak akan merasa silap menerima pinangan anda.













7. Lepas tu Nikah la. cangak apa lagi. Dan dapatkan anak anak yang comel.


Sekian sudah. terima kasih kerana sudi membuang masa membaca entri merapu ni. nantikan entri akan datang Cara memikat janda pula. hehe. jangan lupa follow... ^^

Posted By Kemal Merah8:22:00 PM