Skip to main content

Balada Seorang Orang


Menulis dengan emosi, menari jari melempiaskan heningan di keybord. meluahkan setiap isi yang terkunci di hati. tak peduli walaupun tidak di perhati,untuk memahami. 

aku menulis bukan kerana dia, persetankan dia. biarlah dia dengan status showoff Mukabuku nya.

keluhan dari jari tiada siapa yang mengerti. keluhan dari bibir buat orang rasa menyampah.

maka aku pilih dia.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.




p/s : Adiptasi gaya penulisan dari 

Comments

Anonymous said…
terbaek!!! :D
IamJoonet said…
rasa tu da...bagus2...lampias rasa dekat tempat yg betoi...jgn dok showoff kat fb semata mata marahkan semut...hehe
IamJoonet said…
sebelum lupa...hehe...putih suci murni ja blog u...hehheeh
Shaherah said…
wah.. ayat tu awesome.. ehee.. ^_^
shahirah negro said…
waw...
ayat.. suke3.. hehe...

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....