28 November, 2011

Hidup ini memang Singkat kan..

Filled under: , , ,

Tahniah kepada skuad kebangsaan Harimau Malaya yang berjaya mengaum di depan muka pemain Bahrain, sembang kencang noh dalam paper utusan mahupun sinar, semua pakat-pakat tak sangka Malaysia boleh kalah dalam hanya beberapa minit. pengajaran buat skuad harimau malaya, jangan terlalu selesa bila berada di atas. hehe.. betul la kan. tapi apa apa pun gol si nazmi (betul eh.?) memang cun lah. standard EPL punya gol.


Sebenarnya bukan nak cerita sangat pasal bola yang kalah tuh, tapi nak cerita pasal 'Kahwin'. siapa kawin.?
bukan aku, tapi sepupu aku nikah hari nih 27/11/2011. lagi tak sangka, budak kecik tu dah nikah dah dangan jejaka pilihan dia. tahniah.!!! nikah jugak ye kau. haha. alhamdulilah.. semua selesai dengan jayanya. aku rasa aku paling releks banyak dalam majllis kenduri tuh. haha. x ada semangat 'kekendurian' betul aku nih. jaga kamera jah. tupun semua gambar yang aku tangkap blur.aku tak tau lah masalah kamera atau tangan aku nih yang cap ayam. hehe.  tapi dalam banyak2 gambar, aku suka gambar yang nih.

kelas kau jah..haha
apa apa pun, tahniah sekali lagi kepada kedua pasangan nih. semoga sejahtera sampai ke syurga insyaAllah. misi seterusnya kita tunggu sorang lagi, cik amyra ala-ala amy, nikah pulak.

1 Comments:

misSbLurRy said...

skrg musim kahwin, setiap minggu ada je kenduri yang dah kene book