02 August, 2012

Apakah Itu Tudung Bawal

Filled under:

Asalamualaikum.! Kelmarin ini aku dapat tahu yang aku menang GA FAtin FAtini. Terima kasih kepada diorang yang sudi menghadiahkan aku dengan khidmat random .org.


Dalam keseronokan kemenangan yang aku menang Tudung Bawal tu, tiba tiba aku jadi macam nih

Tudung Bawal? Macam pernah dengar, tapi macam mana eh..?

adakah Tudung Bawal tu Macam ini.

 dan 


lantas aku search la di google image bagaimanakah rupa Tudung Bawal tu. Almaklumlah budak laki. selama ni tak amik port pon jenis jenis nama tudung ni.
Ohhhhh.....rupa rupa nya Tudung Bawal macam nih...

Macam tudung biasa tapi ada corak eh? Ok lah tu, boleh la aku bagi mak aku pakai nanti

Ucapan skit kat penganjur GA, Terimas kepada anda berdua. Lain kali menang contest  bagi aku menang lagi ok.. huhu. 

Blog Penganjur Contest:

6 Comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

hehehehe. klakau la

ikaa said...

hahaha raya nie cekup tudung bawal naa...

fatini_irdina said...

hahaa :)

fasha amira said...

sesuai btol hadiah..hahahha
ni mesti minat si gwang soo kan,kan,kan??

Ikhmal Malique said...

Minat!

hazaikazulkafli said...

cerita dia asyik dengan kwang soo...haha..hensem plak aku tgk dia...hahha