Skip to main content

5 Tips & Cara Hack 8share Untuk Tingkatkan Earning

Tips dan Cara Hack 8share Untuk Tingkatkan Earning


Tips dan Cara Hack 8share Untuk Tingkatkan Earning | Nak dapat duit free menerusi online memang lah senang, senang? siapa yang cakap senang? kalau senang dah lama dah aku belikan backhoe untuk tokwan aku untuk uruskan kebun dia. Jadi apa boleh buat, kita HACK saja 8share bagi cepat sikit earning dia naik.


Tanpa melengahkan masa lagi, jom kita baca bagaimana nak hack dan tingkatkan earning 8share.

Pertama.
HACk Yang pertama sekali anda mestilah hack diri anda dulu. Kena Rajin. Kena Ramah. Kena Sabar. Bak kata pepatah, ROME WAS NOT BUILD IN A DAY!


Kedua,
Ayat Power. Setakat terer mengorat awek mengunakan ayat sesumpah buat apa bro, serlahkan bakat anda dengan menulis status dengan mengunakan ayat ayat power. Tambah Penegasan dalam ayat anda, contoh. HEBAHAN, MESTI BACA, INFO MENARIK, dan sebagainya.

cara-tingkatkan-earning


Ketiga,
Letak Gambar yang menarik pada post anda, tetapi letaklah gambar yang berkaitan dengan apa yang anda iklankan. Jangan tipu pembaca.


Keempat,
Pendekan Link Anda mengunakan google shorten-er atau bitly. Untuk pengetahuan anda, rakyat malaysia sekarang ni telah di jangkiti sindrom dengki atau was was RM0.20, tengok link pelik sikit, dalam hati tu mesti kata "ni mesti nak aku klik untuk dia dapat 20 sen ni".
What the Jubur. Hang bagi kat bangla jaga tandas 4 kupang boleh pulak!!


Kelima,
Patuhilah Undang Undang 8share.
Jangan post kesemua kempen dalam satu post.
Jangan buat ayat iklan merayu rayu suruh orang klik. Please Klik la.. apa la.
AWAS, pernah terjadi seorang ahli yang account dia dah seratus lebih duit tetapi kena banned atas alasan melanggar etika pengiklannan.


Comments

ekin esa :) said…
nak tanya, jangan post semua kempen dalam 1 post maksudnya mcm mana?
Unknown said…
haah la apa maksud jangan post semua kempen dalam 1 post?

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.