Skip to main content

Komisen Ke-5 Dari Ashadee.com

Komisen Kelima Ashadee.com

Buat Duit Dengan Blog Dengan Ashadee.com | Alhamdulilah, Dapat juga merasa kutipan hasil menuai dari blog ini menerusi Program Affiliate Ashadee.com.

Untuk yang belum tahu, Ashadee.com adalah Transform daripada JomNiaga.com. JomNiaga.com telah membuat penjenamaan semula BRAND JOMNIAGA kepada ASHADEE.

Walaupun komisen aku ni tak la banyak mana macam cikgu tu punya tapi sekurang kurangnya dapatlah sedikit motivasi nak terus berblog yang menjana pendapatan.

buat-duit-dengan-blog
Komisen Ke 5 Datang Dari Like Warrior 
buat-duit-dengan-blog
JomNiaga.com aka Ashadee.com Terbukti Membayar

Adakah ini semua kerana Penangan Kitab SEO Merah Jambu [KLIK Untuk Mengetahui Lebih Lanjut]?


Comments

Unknown said…
Tahniah bro...masyukk income ye

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....