23 May, 2012

Debat Perdana - Rakyat Malaysia Tertungggu - Tunggu

Filled under:

Tengok tak debat antara Rafizi dengan Kj tadi. siapa tak tengok memang rugilah. sekarang ni bukanlah masa nak pilih atau tengok anda dipihak yang mana, tetapi masa untuk buka mata dan hati disamping dengan hadaman otak tentang fakta -fakta yang kita tak tahu. Sebagai rakyat, kita mesti ambil tahu dahulu pendapat dari kedua-dua belah pihak, barulah dinamakan demokrasi. asyik berdasarkan satu sumber saja, mana boleh..

Terima kasih kepada penganjur yang menganjurkan debat tu, sekurang kurang nya aku dan rakan rakan yang dikatogerikan sebagai rakyat biasa dapat juga penjelasan sebenar dari kedua belah pihak, apatah lagi tentang isu yang menjadi perhatian semua iaitu PTPTN.


Apa apa pun aku syok habis tengok moderator dalam debat tu, Dr Maszlee Malik, memang terbaikkk.. sempoi dan bergaya ja dia. haha. tahniah diucapkan kepada beliau.

Tahniah juga kepada Kj, walaupun kadang kala rasa macam putar belit sikit jawapan beliau.

sekarang kita tunggu pula debat perdana antara PM dengan KP. Bukan senang nak tengok PM berdebat.


0 Comments: