10 July, 2012

Cubaan Hack Blog Kertas Warna Merah

Filled under:

Geli hati aku bila dapat tahu blog Kertas Warna Merah yang buruk ini pun ada jugak yang sudi nak hack. Kepada Hacker tersebut, terharu gila aku.

Tapi bro.. hacking kau tu dah lapuk. tu cara lama. nak tangkap anak ikan boleh la buat macam tu. Lagipun tak ada faedah nye kau hack blog aku.

Apa salahnya kau hack blog yang hina islam, blog israel ka.. ada jugak pahala jihad di situ.

Buat blogger baru, hati hati, jangan termakan umpan hacker yang tak beretika.

Hacker ini menggunakan nama perempuan dan ayat ayat manis dan berharapan aku akan klik NurHanaFathia untuk pergi ke blog dia. dan apabila kita klik nama tu, gambar di bawah
akan muncul.
paparan login blogger entah zaman bila punya terpapar. dan meminta kita untuk log in. hati hati, cuba lihat di address bar.alamat yang mencurigakan. yang bukan dari blogger.com.

YOU ARE LAMERS

18 Comments:

zaxx said...

omg!! is it pishing? anyway.seb baik la tuan blog ni smart molek,hehe..:)

Ym.Bundle said...

hahaha..amatur tu..

Solehah Shamsuddin said...

dlu solehah pnh dpt cmni jgk.dy bg kat chatbox.nth pe2 je hacker tu.cissss

leakedknowledge said...

ni jenis sayur yg blaja kt forum2 jer bukan hacker sejati..bajet pro la...

tp kesian kt org yg xtau..mudah2 kne tipu

Miss BaNu said...

fuhh mmg bahaya..mcm2 cara yg diorang guna,,

ikaa said...

hahaha smlam buh kt aq..rini buh kat ko lak ke akmal..

ikaa said...

hahaha smlam buh kt aq..rini buh kat ko lak ke akmal..

Ikhmal Malique said...

hu, semakin bosan dengan hacker yang tak beretika nih.wanna be hacker la konon.

unsecretostory said...

baru taw nie rupanya cara hacker belog . Thanks atas maklumat nie :D

Sue Bee said...

tq atas maklumat..nama kenmain lagi cantekk..NURHANAFATHIA.Jgn2 lepas nih dia tukar nama plak ye..

Princess Nusy said...

huhu..ape function hack2 ni?adeh..xde keje ke dorg ni? O_o

Fifi Nur 'Aqilah Yusof said...

wah,nama memang tak leh blah.
perempuan jgk kena.
hee.

anyway,thanks for the info :)

cik wawa said...

perghhh ! nasib x kena , law tak , sentapppp darah habis .

kinara kinatara said...

huh..bahaya betul...
macam2 lah zaman sekarang nyh..:)

HannaNana Swift said...

heishh, bhye betoi lahh.. aiyoo

HannaNana Swift said...

fllow sini..:)
http://farhanabiella.blogspot.com/

Eyda Syahida said...

still tak fhm ape tujuan dorang -.-

Fendy said...

pernah berlaku kat aku...tp aku tutup terus...xtau pon ni hacker punya keje...aku bukak tab baru...