13 September, 2012

Gangnam Style | Siti Nurhaliza Fan Parody

Filled under:

Siti Nurhaliza menari tarian kuda Gangnam Style? tidak lah, Takkan lah Siti Nurhaliza yang kita anggap sopan santun (maybe), lemah lembut tu nak terkinja kinja menari Gangnam Style kan. hehe..

Sebenarnya Video Parody ini di hasilkan oleh SITIZONER. Peminat fanatik siti nurhaliza.

Aku pun teruja la jugak nak tengok sebab sampai KOSMO! pun ada tulis pasal gangnam style versi siti nurhaliza.

 
Video yang di maksudkan

Lepas ni SITIZONER boleh kawteam dengan KYOPROPAGANDA untuk buat parody yang lebih ohsem. ^^

tak boleh nak bayangkan siti menari tarian kuda tu


2 Comments:

cweet pinky said...

gangnam style ?? tak menari pown bg CP

Miss BaNu said...

kreatif diorang ni buat video hehe