06 September, 2012

HASRULHASSAN.COM | Pencarian 200 Bloglist

Filled under:

Mastergi Blog, Saudara Hasrul sedang membuat percarian Bloglist untuk Blog beliau. Dia cuma nak seramai 200 orang sahaja, so jangan la lepaskan peluang ini. Masa ni la kita nak tumpang tempias backlink dari mastergigi ni.

Sebelum tu, nak bagitahu juga, jangan lah kedekut widget bloglist untuk blog blog baru nak naik (beginner). Sudah sudah la ampu Blogger Otai weh!

Tgk brader Hasrul releks cool je. tak payah nak ampu2 pun. Duk tak duk terkenal. :p cayalah bro.


 Silent Reader is Ohsem>!


7 Comments:

Miss BaNu said...

sama laa dh join gak..

ikaa said...

wahhh kelas kauuu merahh

DAIRI FARISHA said...

Selamat berkenalan. Saya datang dari segmen yang sama. Dah follow awak..jom la follow saya pula ->>http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

Ikhmal Malique said...

terima kasih... ^^

JobSeekers said...

macam menarik je ni...boleh try ni

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^. saya Owner blog INFINITY. salam perkenalan

http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

Mia Liana said...

datang sini dari segmen yang sama...

http://www.mialiana.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html