Skip to main content

Layan Blue

Asalamualaikum, apa awalnya aku tak minat kpop kpop ni aku layan J-ROCK macam lagu Naruto semua tu,  habis kuat pun layan Running Man je.
Bagi aku lagu pop malaysia ni dah banyak dah. Lagi best dari Pop Korea. Kita ada KRU, Feminin, X-Factor dan lain lain lagi.

TATAPI... Ego aku mula tercalar. haha. satu satu nya lagu yang aku rasa best dari korea adalah lagu ini BLUE daripada Big Bang. Abaikan gangnam setai.


Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....