Showing posts with label traffic. Show all posts
Showing posts with label traffic. Show all posts

29 November, 2011

Apa yang anda perlu tahu: Ubuntu



Perisian Bebas atau Sumber Terbuka

Pada lewat tahun 1980-an, menjadi kebiasaan bagi peminat atau pengatur cara program komputer untuk berkongsi perisian serta kod sumbernya. Ketika itu, sistem operasi (OS) Unix banyak diguna pakai oleh industri dan akademik. Bagaimanapun, OS ini menjadi terlalu ketat dengan paten sehingga menghalang pengguna komputer bebas untuk menukar kod-kod programnya.
Richard Stallman, seorang saintis komputer melahirkan projek untuk mencipta klon kepada

Posted By Kemal Merah12:22:00 AM

14 June, 2011

Kenapa Jadi Blogger - Kami Bukan Blogger Picisan

Filled under: , , ,

money online,make money online malaysia,make money online,earn money online malaysia,making money online for free,how to make money online,making money online,earning money online,make money online home based business, earn money,
Apa yang mengerakkan jari-jemari hampa untuk terus menyental keybord dan berblogging.? adakah kerana hanya ingin meraih pendapatan secara online.? ataupun hanya sekadar ingin

Posted By Kemal Merah12:12:00 AM

12 June, 2011

First Giveaway by Cik Putih

newbie should join this contest

Posted By Kemal Merah1:26:00 AM

30 May, 2011

Belajar Teknik SEO Tingkatkan Traffic Blog

pada mulanya blog ni aku guna teknik blogwalking untuk promosi atau naikkan graf nuffnang. letih jugak la...kadang-kadang tu post dekat FB. huhu..kadang- kadang rasa letih jugak. Biasalah buta blogging aku nih. walaupun trafic mencanak naik, tapi tak ada komen-komen yang bernas. macam tak ada feedback la kan. tak syok...oo..huhu. aku buat blog nih nak bagi hampa baca,pastu lontarkan pandangan..bukan semata-mata untuk kejar populariti ok..huhu. tak ada makna nya kalau followers ramai, tapi pembaca yang setia tak ada.kan kan.

dari titik kesedaran disitulah aku rasa patut belajar teknik seo nih. seo.?

Posted By Kemal Merah1:54:00 AM