Skip to main content

Kelahiran Blog yang Serabut

Setelah berjam mencari layout yang sesuai dengan blog nih last2 aku pilih layout hitam entah apa apa nih..
huhu..bedal ja lah kemal... dan untuk pengetahuan hampa, blog ini dulu namanya "KERTASWARNMERAH" sekarang aku da tukar jadi KEMAL's Story... nama tupun aku bedal jugak..
yang si kyra tu pulak, gelak kan aku pasal url blog nih ciut.. mylovelybucuk.blogspot.com .. haha~ aku pun tak sangka aku letak url nih..adoi... haha

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....