Skip to main content

Promo Panggung Sabtu TV3 - lipsync




lol...tersengeh aku sorang - sorang depan tv bila iklan ni keluar. haha, lawak doh.. siapa la yang buat iklan ni ya. 



Comments

ZE said…
hahakk..mmg trgelak jgk lah klaw first tgok iklan mcm ner...slama ner asyik maimieng...kami ner tv3 sndri yg bt...kna gn lagu beeeeeebbbb.....
Akemal said…
haha.memang lawak.!!
dariilhamkehati said…
suke cgt tgk iklan nih , hahaha siyes >_<

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....