Skip to main content

Segmen Bloglist EcaDwinkyAsha 2013


Selepas daripada segmen Syaifuddin Alias mencari Blog untuk diisikan di ke dalam Bloglist, mari kita terjah pula Bloglist Akak Berbedak Tepung daripada Blog EcaDwinkyAsha.


Hadiah Saguhati :
1. Peserta Pertama yang JOIN segmen ini akan menerima Topup RM5.
2. Peserta dengan entry yang memikat hati eca akan menerima Pin Blogger.
3. Top Referrer akan menerima Topup RM5 + Pin Blogger.

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....