Skip to main content

Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013

Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 boleh dikatakan sebagai pembuka tirai contest SEO untuk tahun 2013 ini. Walaupun blog aku ini masih lemah dalam seo terutamanya dengan dari segi aspek coding tamplate dan sebagainya tidak menjadi salahnya untuk aku mencuba melibatkan diri dalam cabaran SEO blog 3 dalam 1 Happy New Year 2013. 

Blog 3 Dalam 1 adalah penganjur cabaran SEO kali ini. Secara jujurnya aku baru saja mengenali blog 3 Dalam 1 ini, jadi selamat berkenalan buat pemilik blog 3 Dalam 1 & Happy New Year also.. huhu

Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013, cabaran seo, happy new year 2013
Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 - Banner

 Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013

Cabaran SEO blog 3 dalam 1 happy new year 2013 ini sebenarnya adalah satu peluang yang baik untuk para blogger khusus nya blogger baru nak mempelajari teknik teknik yang berkaitan dengan SEO.

Cuma yang menjadi masalahnya bila saja membaca perkataan 'cabaran seo', blogger blogger baru terus surrender dan mengalah dan memutuskan untuk tidak mahu melibatkan diri dalam cabaran cabaran SEO  seperti ini. Alasan nya ialah TIDAK YAKIN atas kemampuan blog.

Kuasai Teknik Mudah Penulisan Cabaran SEO 2013

Baca tajuk di atas macam aku ni profesional sangat kan aku ni pasal SEO, haha. Sebenarnya tajuk itu sahaja yang nampak seperti profesional, tapi aku tak pun. huhu.

Teknik penulisan yang berasaskan SEO ini sebenarnya sudah ada di nyatakan oleh blogger blogger hebat dalam bidang SEO. Cuma kita sedar atau tidak sahaja. Yang tidak lain tidak bukan ialah kata kunci atau bahasa tamil nya திறவு சொல். haha google translate.

Sebagai contoh kata kunci ' Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 ' ini adalah kata kunci yang diberi. Susun atur kata kunci yang boleh anda praktik kan ialah letakkan kata kunci di

Permulaan Entri, Pertengahan Entri, dan Pengakhiran Entri

Itu je pun.. tajuk macam hampeh punya profesional kan. huhu. maafkan saya. 

Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 ini aku harap dapat melatih  diri aku dan anda dari segi teknik cara penulisan di blog. Aku pun masih lagi belajar. Ratu Bedak Tepung sis eca cakap kena banyakkan keyword dalam entri. Jadi aku sedang berusaha memperbanyakkan keyword Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 walaupun aku ini lemah dalam penyusunan ayat. huhu. jadi kalau anda rasa annoying ketika baca entri ini aku hanya boleh cakap, padan muka hang! haha. 

maafkan saya.

Sebenarnya banyak lagi teknik teknik yang boleh diguna pakai khususnya untuk blogger baru untuk teknik teknik selanjutnya boleh rujuk entri berikut :


Terima kasih meluangkan masa untuk baca entri serabut perut ini. Harap sedikit sebanyak dapat memberi point kepada blogger baru untuk ber SEO. jangan takut kalah dalam cabaran. yang penting kita mesti cuba. Sebenarnya aku cuba untuk menulis secara ayat serius, tapi akhirnya lain pulak yang jadi. haha.

maafkan saya.

Jadi cepat siapkan entri Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 !



Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.