Skip to main content

Oh, Aku Tak Seromantis Anuar Zain

Nampak nya cik Farah dah marah, ingatkan dia dah tak kenal dengan mamat berbadan 8pack ni dah. Almaklumlah orang tengah hangat bercintun. Kita ini siapa la kan..

Rindu? oh hanya tuhan yang tahu sayang. eh. eh. terlepas. haha.. Bila la lagi ek kita boleh skype ramai ramai eh..

Aku pun ... :(

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....