Skip to main content

DiGi WWWOW Internet For All Awards Punya Cerita

 DiGi WWWOW Internet For All Awards 2013


DiGi WWWOW Internet For All Awards | Umum sudah mengetahui yang DiGi WWWOW Internet For All Awards kembali lagi. Kali ini dengan slogan yang baru. Internet For All Awards

Aku dengan rasminya turut sama mengedikkan diri menyertai DiGi WWWOW Internet For All Awards pada kali ini. Pada penyertaan aku pada kali ini hanyalah sekadar nak mencuba walaupun aku tahu tak akan menang. hehe. mana la tahu kan grade blog kertasmerah.my ini naik sikit lepas join anugerah ini semua. Experimentasi la katakan.

Reaksi apabila mereka tahu aku join DiGi WWWOW

Punya lah bersepah katogeri dalam tu, sampai aku pun tak tahu nak pilih. Dan tanpa segan dan malu malu aku pilih katogeri Blogger of The Year. ahak ahak.  (tangan di dada, mata tengok atas)
Blogger of The Year la sangat.

Ada satu benda je aku tak paham, untuk melibatkan diri dalam DiGi WWWOW Internet For All Awards tu kita kena submit entri. Masalahnya aku tak berapa nak paham nak submit entri macam mana, so aku main bedal je la. cuba korang chek tengok betul ke tidak aku submit entri? Sila klik badge di bawah.

Mana lah tahu kot kot tersilap, tak pasal pasal aku memalukan diri sendiri di sana. huhu. Ok lah, aku nak undi Zizan dalam Anugerah Blokbuster 2 pulak , lepas tu nak kira duit AssignJobs.com (tak habis habis pasal benda ni). Lupa pulak, alang alang dah klik badge kat atas tu, undi la sekali . huhu. Untuk anda, semoga berjaya dalam DiGi WWWOW Internet For All Awards juga. 


Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.