Skip to main content

Jom Join Bloglist Sahabat Hackers

Kali ini aku bukan nak cari pasal dengan hacker, tapi nak join bloglist sahabat hackers di blog http://terowonginformasi.blogspot.com/2012/04/jom-join-bloglist-sahabat-hackers.html
(readmore)
Klik gambar

Komen untuk blog : 
1. Header Style (mcm mana kau buat)

Cadangan : 
1. Letak Senarai semua entry kau dalam 1 page. Senang aku nak godam cari maklumat kat belog kau. ^^

Comments

uikk..nak jd hacker plak..haha
Akemal said…
haha.. x mau la jadi.. nak join bloglist saja..
1 page aje? mana bleh bro..serabut blog nanti
Akemal said…
erk..bukan la.. maksud aku buat mcm map site tu..

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....