Skip to main content

2012 Tahunku Yang Kacak

2012 Tahunku Yang Kacak ini adalah contest seo yang di anjurkan oleh blogger syaifuddin alias. Apa yang menariknya, contest 2012 tahunku yang kacak ini di taja oleh master master blogger dan sudah pastinya hadiahnya lumayan.!
2012 tahunku yang kacak
2012 tahunku yang kacak

Dalam penglibatan aku dalam dunia blogging pada tahun 2012 ini boleh di katakan agak kacak. kacak yang aku maksudkan disini adalah 'lebih baik' dari tahun sebelum sebelum nya.

Alhamdulilah, dalam tahunku 2012 ini aku berjaya menyempurnakan beberapa experiment dalam blogging. Dan aku sekarang semakin ' kacak dengan hasil experiment '.

2012 Tahunku Yang Kacak


Bukan aku nak merasa bangga, tapi PUAS. Setelah sekian lama aku berblogging, baru sekarang aku merasakan kepuasan dalam berblog. kepuasan itu tiba dalam tahun 2012.

Betullah kata pujangga, belajarlah dari pengalaman, tak cukup kalau kita hanya sekadar membaca tutorial atau teknik blogging kalau kita tak praktikan nya. kita mesti cuba. kalau kita tak cuba, bagaimana kita nak merasai pengalaman itu kan.

sebagai contoh 2012 tahunku yang kacak ini adalah sebagai medium terbaik untuk kita belajar mengenai seo. Dalam blog kita pom pam pom pam cerita pasal seo, tapi bila contest seo di adakan kita tak nak mahu nak mencuba. kalau kita tak mencuba bagaimana kita nak tahu tahap ke seo an blog kita.

Kalau anda lihat di atas Tab blog kertas warna merah ini, ada satu section 'teknik seo'. Kalau ada masa boleh la jengguk jengguk di situ. walaupun tak banyak mana tapi boleh la di buat starting point untuk blogger baru untuk ber seo. Semua yang aku tulis adalah hasil experiment aku, aku tak akan tulis teknik seo yang belum aku cuba. huhu. kang kalau tak menjadi habis la aku kena hentam, nanti tak kacak la aku macam boni kacak.

Sebelum itu aku nak ingatkan, aku ni bukannya pakar dalam bidang seo. aku pun masih lagi belajar dan mencuba. Jadi kakak kakak abang abang yang kacak kacak dan cantik cantik di luar sana, tolong jangan hentam adik ye..

Contest ini Ditaja khas oleh : Ciktom, mksyahir, FauziBlues, eizil network, lepakk[dot]com, LadFeamir , nurmisnan, Arazzi penmerah [dot] com Nurmisnan puanbee [dot] com

Baiklah, megi sudah kembang, harapan aku untuk 2012 tahunku yang kacak ini aku harap contest ini berjaya dan akan menjadi satu fenomena. Tahniah blogger SP kerana menganjurkan contest 2012 tahunku yang kacak .

Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.