Skip to main content

Blog Yuyu Zulaikha Di Godam Peminat

haih.. susah betul jadi lelaki kacak ni. haha. KONON.! Selepas percubaan mengorat Yuyu Zulaikha tak beberapa nak menjadi, aku pasrah. siapalah aku. hanya lelaki di sebelah tiang.

awak semua ada baca tak entri dari brader ikmal yang bertajuk Twitter Najwa Latip di Godam yang peminat tegar si najwa latif ni sanggup godam twitter najwa latif . alahai.. kesian kat najwa. dah la tengah SPM. si pengodam tu pun kena berhati perut la sikit.

ngomong ngomong, berpandukan isu twitter  najwa latif di godam peminat tegar, apa kata aku akan buat perkara yang sama kepada Yuyu Zulaikha iaitu Blog Yuyu Zulaikha Di Godam Peminat.

 Hahaha...

Bukak facebook pun password salah, ada hati nak godam godam. 

yuyu zulaikha kena godam
kupukupukecik.blogspot.com



Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo