17 November, 2012

HH Ajak Kenal Blogger Baru

Filled under:

Assalamualikum, cikgu hasrul hassan ada buat segmen lagi. Kali ini HH ajak kenal blogger baru. tunggu apa lagi jom kita libatkan diri dalam segmen ini.

hasrul hassan
Hasrul Hassan


Salam perkenalan dari saya, anda boleh panggil saya mal atau nama glemer saya merah (cewah).  Blog kertas warna merah ini telah wujud sejak 2009. waktu tu masih lagi budak budak rebina, blog pun dah macam hidup segan mati tak mahu. bayangkan 1 entry 1 tahun. haha

Blog yang anda lihat sekarang ni adalah hasil comeback selepas setahun saya tidak berblogging. so kira blogger baru lagi la kan, HH kan? hehe

TUJUAN BERBLOGGING

Tujuan asal saya berblog adalah nak cari duit poket masa zaman belajar dulu. Sekarang fokus untuk berblog semakin meluas dan saya banyak menulis mengenai pelbagai isu semasa, teknologi, blogging, dan internet. Ada kala nya saya ada juga menulis mengenai cerita peribadi sikit sikit. senang kata blog ni dah jadi blog rojak.

Sekarang Berblogging sudah menjadi hobi saya. Buat yang baru mengenali saya, selamat berkenalan dan sampai jumpa. cewah. ^^

Jom jadi geng saya di Google Plus

0 Comments: