Skip to main content

Eca Year End Giveaway #2.

Sementara assignment 2012 tahunku yang kacak masih lagi di draf, apa kata jom kita ramai ramai meriahkan giveway dari blogger underground popular ni. Untuk makluman, giveway dari cik eca ini berepisode dan ini adalah episode yang ke 2. Dia cakap banyak sangat hadiah.

Dan segala hormatnya aku menjemput rakan blogger aku. awek perlis dan abang graphik untuk sama sama join giveway ini.

Giveway, Blogger, Popular,
Banner


Year End's Giveaway&Contest oleh ecadwinkyasha.com ditaja oleh

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo