Skip to main content

Jatuh Cinta Dengan Awek Blogger

Bagaikan terkesima, terbungkam kelu apabila melihatnya. Adakah aku sedang mengalami zaman zaman kematangan yang tragis di usia usia belia ini?

Ayu bulat matanya, membuatkan ku tergoda. huisssshhhh adakah ini permainan syaitan! Tolong katakan tidak.....!

Terdiam bersahaja apabila melihatnya, biasalah orang terkenal, popular, ada saja lelaki yang memerhati. dipujuk dirayu bersilih ganti.

Wahai awek blogger yang cun lagi putih + sawo sawo matang skit, tolong la nikah dengan sapa sapa dengan kadar yang segera.

agar aku boleh melupakan mu.. ...

yuyu zulaikha awek cun
http://kupukupukecik.blogspot.com   



p/s : semoga adik musang bahagia bersama si dia.. 

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo