Skip to main content

Ki..Ki..Kiyomi ! Kiyomi !

Selepas Goyang Haram (Harlem Shake) yang terpopular secara tiba tiba di youtube, kini ada lagi satu 'trend' yang semakin menjadi kegilaan orang ramai. Trend tersebut dinamakan trend buat buat kiut. haha atau bahasa lain kiyomi player atau gwiyomi player atau dengan nama sainstitifiktusinya 1+1 kiyomi.
Maka dengan itu ramailah youtubers yang muncul untuk memparodikan atau mengajuk 'kiyomi' ini. tak caya cuba try search di youtube.

apa itu kiyomi?
kiyomi atau gwiyomi sebenarnya adalah sebuah lagu yang dinyanyikan oleh penyanyi indie korea, "Hari" . Lagu yang cukup kiut untuk didengar, (kiut untuk mat mat bunga sahaja).


apa itu kiyomi player ? 
kiyomi player atau 1+1 aegyo adalah satu permainan untuk wanita itu menunjukkan wajah wajah comel dan kiut. haha. macam jadah punya penerangan. untuk lebih maklum, lihat gadis comel di bawah ni buat. menurut makcik kpop, kiyomi  player ini di asas kan oleh seorang penyanyi iaitu Jamal Abdilah Btob Ilhoon. Siapa dia tu? aku pun tak tahu.



Amacam, nak try buat? hahaha...

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....