06 June, 2011

Gambit oh Gambit -Kontroversi VC "Prema Yin Marilah"

Filled under:

sekarang kecoh pasal Gambit ni yang buat video klip kontroversi ala-ala filem biru kononnya. pergh.. berpeluh jugak aku tengok si Shahz Jaszle tu. hahahah..asmara. apa apa pun Gambit cakap
video klip tu untuk pasaran luar negara. tapi yang tak best nye si Shahz Jaszle tu MELAYU dan memang sah-sah ISLAM. kalau usha produksi video klip tu,memang ramai yang namanya MELAYU = ISLAM. Malu oooo... yang Prema Yin tu plak tak tau lah bangsa apa kan.



p/s: secara jujur nye, aku tgk skip-skip je video nih.kalau tgk penuh, mau tak kena pelangkung ngan makcik aku. huhuhu

4 Comments:

kodokecik™ said...

hoh...memang panas...hhahahah...hampeh punya asmara..

KertasWarnaMerah said...

huhu...asmara oh asmara..

abglan said...

Adoi... ape diorg pk masa buat benda nie agaknya.. Mesti la yang buat keje nie bukan sorg, dlm ramai² nie takde ke terdetik yang benda nie salah...

KertasWarnaMerah said...

Apabila Duit dan glemer mengaburi mata...huhu^^