Skip to main content

Gambit oh Gambit -Kontroversi VC "Prema Yin Marilah"

sekarang kecoh pasal Gambit ni yang buat video klip kontroversi ala-ala filem biru kononnya. pergh.. berpeluh jugak aku tengok si Shahz Jaszle tu. hahahah..asmara. apa apa pun Gambit cakap
video klip tu untuk pasaran luar negara. tapi yang tak best nye si Shahz Jaszle tu MELAYU dan memang sah-sah ISLAM. kalau usha produksi video klip tu,memang ramai yang namanya MELAYU = ISLAM. Malu oooo... yang Prema Yin tu plak tak tau lah bangsa apa kan.



p/s: secara jujur nye, aku tgk skip-skip je video nih.kalau tgk penuh, mau tak kena pelangkung ngan makcik aku. huhuhu

Comments

Anonymous said…
hoh...memang panas...hhahahah...hampeh punya asmara..
Akemal said…
huhu...asmara oh asmara..
abglan said…
Adoi... ape diorg pk masa buat benda nie agaknya.. Mesti la yang buat keje nie bukan sorg, dlm ramai² nie takde ke terdetik yang benda nie salah...
Akemal said…
Apabila Duit dan glemer mengaburi mata...huhu^^

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....