Skip to main content

Luar Kotak - Tak mau sembang isu sensitif lagi dah..

berpeluh aku pasal entry kat bawah ni.haha. adakah aku silap mentafsir. hehe. bahaya main isu sensitif nih. tapi aku suarakan isu ini kat sini  pun bukan sebab rating blog ok. cuma nak bagitau pendapat aku jah.. aku hormati pandangan dan kritikan hampa.teruskan bagi pendapat,explen apa yang patut.  hehe...tp aku tetap x setuju. (lari lari...)

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....