Skip to main content

Pra Pelancaran: Contest Blogger & Forum CariCyber

Asalamualaikum,

Malam tadi aku dapat info mengenai Pra Pelancaran Contest Blogger & Forum CariCyber yang akan di lancarkan sepenuh nya pada 1 Mei ini.

Ya, CariCyber, pada yang baru mengenali mungkin tertanya tanya apakah sebenarnya CariCyber ini. Ok secara ringkas nya CariCyber adalah forum yang diwujudkan untuk semua penggemar-penggemar media sosial berforum termasuklah blogger yang macam aku nih.

dan aku juga berpendapat forum ni juga akan berkembang baik pada masa hadapan kerana forum ini sesuai untuk para bloggers untuk berinteraksi dan ber'forum' di situ. masa ni lah nak bertanya dan berdiskusi.

Jadi aku ingin mengajak la hangpa semua untuk join CariCyber Forum ni, dan sama sama melibatkan diri dalam contest yang menawarkan hadiah yang menarik ni.


Walaupun hanya pra pelancaran, aku dah tak sabar sabar nak tunggu 1 mei ni sebab contest yang dianjurkan sangat sangat menarik. Ni la masanya untuk hangpa menunjukkan skill-skill padu dalam menulis. follower hangpa dah beribu takkan skill tak power lagi.? haha.

yang mana new baby tu jangan la rasa merendah diri, jangan segan segan join contest ni. kita asah bakat terpendam kita ni. insyaAllah, suatu hari nanti hangpa jugak akan menjadi pro blogger.

asyik join contest yang guna random.org ja..tulis sehabis menarik pun tetap kalah jugak kalau nasib tak menyebelahi hangpa kan. so ini lah peluang untuk di adili sebaik mungkin. hehe.

so, cepat cepat daftar forum ni. boleh sign in guna twitter, facebook. aku guna twitter je senang.


dan untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pra pelancaran contest blogger & Forum CariCyber ni boleh rujuk sini



p/s : dah ready nak kutip sampah untuk bersihkan dataran merdeka.? gotong royong amalan mulia, jangan duduk saja.

Comments

hi merah.solehah dh pn bce pra pelancaran ni smlm.solehah ngah wt entri sikit dlm draft untuk forum tu skrg
Forum CariCyber said…
Ribuan terima kasih di atas sokongan admin. Jom ramai² sertai forum baru ini!
Unknown said…
tu diaa...gud luck merah...moga2 ko dpt no 1 tw nnt..kalahkan yg len..ayt ko kan sentiasa power abis!!

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.