Skip to main content

Special Bloggers to Review

Asalamulaikum semua, saya dengan nama pena yang bernama kertaswarnamerah yakni pemilik blogger kampung ini mempersembahkan Special Bloggers to Review. hehe..saja teringin nak buat Majalah Blog plak.Untuk permulaan, penulis review member sorang nih dulu. lepas nih, penulis akan review bloggers yang lain pulak.

Blog yang kita akan review untuk pertama kali nya ini ialah
.... . . .. DUNIA KYRA 


 
Header Dunia Kyra




Mari berkenalan dengan pemilik Blog ni. Pemilik Blog DUNIA KYRA ini ialah kyra. haha. Menurut user profile blog ini, kyra ini sebenarnya seorang perempuan dan berasal dari perlis. (ooooo....) (siapa-siapa nak kenalan kena mintak izin aku dulu)

Template daripada Leelou Blogs ini tampak lebih cute dan mengambar kan peribadi kyra nih cute jugak. (hahaha..). sebenarnya penulis ingat nak letak gambar kyra nih. tapi penulis hormati privasi si kyra nih. kang mengamok plak sebab pandai-pandai letak gambo dia kan. Hasil persahabatan melalui facebook, ni, penulis mendapati kyra ini seorang student perubatan.

melihat gaya penulisan blog ini, Blog Dunia Kyra ini lebih kepada personal blog. kira macam tempat lepas perasaan gitu.
sewaktu entry ini di tulis, penulis amatlah sedih sebab lagu blog ini lagu sedih..isk..isk.. Cinta Yang Hilang

nasihat untuk kyra (chewah..padahal aku pun x betul) :
1. Teruskan Berblogging
2. Guna funtion 'Read More' dalam setiap post. ini akan menjimatkan masa untuk loading page. gambar besar-besar ni load lambat skit. huhu..

Jom lihat blog ni dan kita sama-sama jadi kawan beliau - i followwwww.. 

Comments

Khairiyah said…
atuk senget,,,h0h0h0h0h0..xpe3.t kyra ikut nasihat atok,,hakhak..dlu da buat,,tp 2 hr je,,malas..hehe...
haffizmohdnoor said…
wah! hebat pandai review,, bila nk review blog Apis plak yep .. nice blog :D
hazaikazulkafli said…
woh...da cantik..tp kena tggu malam ney ah nk bc blog dia..tgh loading lagi ni..hbis la usage ako..hahha..ha jangan lupa review blog buruq ako..hahhaha ^_^V
Pwincess said…
hyehye , kacak follow sni ;)

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.