Skip to main content

JomNiaga.com | Peluang Perniagaan Online 2013

 Peluang Perniagaan Online 2013 | JomNiaga.com


Peluang Perniagaan 2013 | Khas untuk ANDA yang ingin merasai nikmat buat duit dengan affiliate, JomNiaga adalah satu daripada laman web yang menyediakan puluhan program affiliate yang boleh anda disertai.

Lebih menarik, komisyen yang ditawarkan juga lumayan. Malah kita juga akan diberikan bahan-bahan pemasaran seperti iklan, artikel dan sebagainya secara percuma. Jadi taklah anda pening pening kepala mencari idea nak buat banner promosi.
Jika kita masih tidak mempunyai produk untuk diniagakan, maka jalan pintas untuk menjana pendapatan di internet adalah menerusi program affiliate di JomNiaga.

Peluang Perniagaan JomNiaga menyediakan puluhan produk daripada pelbagai kategori seperti kesihatan, bisnes, masakan, sukan dan banyak lagi yang disediakan oleh pihak JomNiaga. Malah agen affiliate hanya memerlukan satu akaun sahaja untuk mempromosikan kesemua program affiliate ini.

Berikut adalah 4 kelebihan utama menjadi agen affiliate JomNiaga:

  1. Teknologi satu akaun untuk promosikan pelbagai produk yang disediakan oleh vendor.
  2. Komisyen dijamin bayar tepat pada masanya.
  3. Pembayaran komisyen boleh diintegrasikan dengan Paypal, cek atau pemindahan daripada akaun   bank.
  4. Teknologi tracking terkini supaya komisyen affiliate kita tidak dicuri oleh orang lain.

perluang-perniagaan-online

Pendaftaran adalah percuma, anda tidak perlu membayar untuk menjadi ahli JomNiaga. Anda akan dibayar seandainya ada pengunjung yang membeli produk yang diiklan, yang menariknya ialah anda dibayar komisen sehingga 50% daripada harga produk tersebut. Jadi Daftarlah sekarang!
Klik sini untuk mendaftar JomNiaga

Potensi Perniagaan Online Jomniaga

peluang-perniagaan-onlinePeluang perniagaan melalui Jomniaga ini mempunyai potensi yang besar kerana zaman sekarang kebanyakan rakyat malaysia sudah beralih kepada makanisme pembelian secara online. Tidak hairanlah terdapat 'jutawan senyap' yang berjaya dalam industri perniagaan online. Dengan peluang yang ada melalui perniagaan ini sebenarnya memberikan kemudahan kepada sesiapa sahaja yang ingin menceburi perniagaan dalam talian. Mana tidaknya anda tidak perlu pening pening kepala untuk kira stok, order barang. apa yang anda perlu lakukan hanyalah promosi.


Keboleh Kepercayaan Yang Tinggi 

Bila bercerita mengenai keselamatan mengenai perluang perniagaan online melaui jomniaga, ternyata ianya boleh diyakini kerana vendor vendor yang bernaung di bawah Jomniaga adalah di kalangan IM yang berjaya dan dikenali ramai. Jadi tidak hairanlah jomniaga sentiasa menjadi lubuk duit buat freelance IM macam saya ni. 

Selepas mendaftar jomniaga apa yang anda perlu buat adalah menpromosikan link produk yang anda ingin niagakan. Dimana anda perlu promosikan? Mudah sahaja, zaman sekarang terdapat puluhan media sosial termasuklah facebook, twitter, wassaps, weechat dan lain lain lagi. Anda hanya perlu share link atau like produk yang ada di dalam marketplace jomniaga.

peluang-online-2013
Screen Shot Market Place Jomniaga


Kesempatan Peluang Perniagaan Online dengan Jomniaga

Jika anda seorang blogger, ambilah kesempatan ini untuk mendapatkan pendapatan sampingan melalui blog. Jangan terlalu mengharap kepada medium pengiklanan seperti Nuffang, Chrup2 atau 8share. Alang alang ada blog tu letaklah sekali banner produk daripada jomniaga di bawah ads Nuffanang anda. InsyaAllah mana tahu ada pengunjung yang berminat dengan produk yang di iklankan. tak pasal pasal anda dapat RM50 sebagai komisen untuk 1 sale produk. Sekian dari saya, semoga anda berjaya membina perniagaan online melalui peluang perniagaan Jomniaga. Daftar Peluang Perniagaan Online Jomniaga di SINI

* UPDATE TERBARU *
Baru baru ini JomNiaga telah menaiktaraf atau menjenamakan semula branding JOMNIAGA kepada ASHADEE. Tahniah buat JomNiaga (Ashadee) kerana telah maju setapak dalam perniagaan online. Buat anda yang mahu mendaftar, teruskan sahaja. Ia nya sama sahaja. 

Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.