Skip to main content

MyKad Smart Shopper Wujudkan Nilai Tambah Dalam Perbelanjaan

MyKad Smart Shopper | Program yang di usahakan oleh Affiliate Junction dalam ini dapat memberikan Nilai Baru dalam corak perbelanjaan rakyat malaysia. Tidakah anda terfikir yang Kad Pengenalan Diri, MyKad di dalam saku anda itu mempunyai nilai tambah dalam perbelanjaan seharian?

Apa itu MyKad Smart Shopper dan Fungsinya

Affiliate Junction yang berindukan syarikat I Synergy Universal Holding Sdn Bhd telah menjalankan program yang di beri nama MyKad Smart Shopper yang memberikan peluang kepada rakyat Malaysia berjimat dan mendapatkan mata ganjaran dengan hanya mengunakan kad pengenalan diri, Mykad sahaja.

Fungsi MyKad Smart Shopper ini sama dengan fungsi membership kad yang lain sebagai contoh kad bonuslink, kad membership pasaraya aneka atau KFC. Tetapi MyKad Smart Shopper ini mempunyai sedikit perbezaan dengan kad membership yang lain. antara nya ialah.

MyKad Smart Shopper

Membership kad yang lain
Free sepanjang hidup
Ada yang free dan ada yang berbayar
Memberikan diskaun dan mata ganjaranpada setiap pembelian
Memberikan mata ganjaran pada setiap pembelian sahaja
Boleh digunakan di mana-mana kedai yang mempunyai logo Affiliate Junction
Hanya boleh digunakan di tempat-tempat tertentu contohya membership kad Tesco hanya boleh digunakan di Tesco sahaja
Tiada tarikh luput
Bagi pengguna yang tidak aktif kad mereka akan di terminate kan


Kelebihan Program MSS ini

Program MyKad Smart Shopper ini akan memberikan kelebihan kepada rakyat malaysia dimana setiap orang yang berbelanja dimana-mana kedai yang terpilih dan berdaftar akan menikmati diskaun yang terbaik bergantung kepada berapa jumlah diskaun yang ditetapkan oleh kedai tersebut dengan hanya menunjukkan Mykad. Pengguna hanya perlu mendaftar dan mengaktif MyKad melalui Affiliate Agensi MyKad yang terpilih untuk menikmati diskaun tersebut.

mykad-smart-shopper


Program Yang Boleh Di Percayai

Program hebat ini dipunyai oleh Syarikat I Synergy Universal Holding Sdn. Bhd (868377-U) yang berstatus MSC dan telah diiktiraf oleh JPN. Lihat di laman web JPN di sini

Malaysia boleh berbangga apabila program Mykad Smart Shopper ini adalah yang pertama nya di kalangan negara ASEAN. Berikutan kejayaan program  ini, telah menjadikan syarikat I Synergy Universal Holding Sdn Bhd tersenarai sebagai penerima Anugerah Perniagaan Cemerlang Asean 2013.

mykad-smart-shopper

Kelebihan 3 Serangkai MyKad Smart Shopper

Untuk setiap RM1 yang dibelanjakan melalui Program MyKad Smart Shopper di kedai yang mengambil bahagian, anda akan mendapat 1 AJ Point.

Kelebihan Untuk Ahli

  1. Daftar secara percuma Mykad anda.
  2. Tiada tarikh luput keahlian.
  3. Nikmati diskaun runcit & keistimewaan.
  4. Mendapat mata ganjaran dari perbelanjaan.
  5. Tiada kad tambahan.


Kelebihan Untuk Peniaga

  1. Pemasaran secara percuma dan berkesan untuk produk jenama syarikat anda.
  2. Tiada kos tambahan untuk percetakan.
  3. Prestasi berasaskan saluran jualan.
  4. Memanfaatkan asas pelanggan yang berpotensi besar dimana purata 28 juta rakyat Malaysia yang menggunakan MyKad.
  5. Tiada paksaan – Anda hanya perlu fokus kepada jualan runcit anda, segala-gala hal diuruskan oleh AJ program.


Untuk Affiliate

  1. Diberi ganjaran untuk merujuk pelanggan kepada merchants.
  2. Diberi ganjaran untuk merujuk merchants kepada program.
  3. Diberi ganjaran untuk menggalakkan dan mencadangkan program yang baik, produk dan perkhidmatan kepada orang lain.

Kesimpulannya mengenai program MyKad Smart Shopper yang di perkenalkan oleh AJ ini memang usaha yang baik untuk memberi nilai tambah kepada rakyat malaysia dalam aktiviti perbelanjaan mereka. Dengan usaha yang berterusan dari pihak AJ khususnya diharap dapat lagi meluaskan pengunaan dan kedai yang terlibat dalam program ini dari Utara malaysia hinggalah ke Sabah Sarawak. Untuk maklumat lanjut mengenai Mykad Smart Shopper ini bolehlah rujuk senarai link yang di sediakan di bawah.


1) Blog Coretan Anuar (Klik Di Sini)
2) Blog Discount Hari2 (Klik Di Sini)
3) Fanpage Discount Hari2 (Klik Di Sini)
4) Aplikasi SmartPhone (MyKad Smart Shopper)
5) Laman web Affiliate Junction (Klik Di Sini)
6) Dan lain-lain sumber yang boleh anda percayai... Termasuk para peserta Contest SEO MyKad Smart Shopper.. 

seo-contest-mykad-smart-shopper

Contest Mykad Smart Shopper ini dianjurkan oleh Blog Coretan Anuar ditaja bersamaSembangHari2Discount-Hari2 , Pak Ya Homestay  ,  GSR2U "


Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.