Skip to main content

3 Cara Mudah Belajar SEO


 3 Cara Mudah Belajar SEO


Cara Mudah Belajar SEO | Sebenarnya tak susah sebenarnya nak 'belajar SEO' ni. Macam macam medium pembelajaran seo ada dalam internet ni. cuma nak atau tak nak je mencari di engine carian Google, Bing dan Yahoo.

Rahsia Mudah Belajar SEO 1

Ok, ini rahsia yang paling mudah dan senang. Teknik belajar SEO ini conform menjadi 100% kalau korang ikut langkah demi langkah dan nasihat yang disediakan. Cara belajar SEO mudah yang pertama ini yang lain dan tak bukan ialah melalui EBOOK.
Terdapat banyak ebook yang telah di pasarkan oleh blogger blogger yang arif mengenai SEO. Salah satu ebook SEO yang berkualiti dan boleh anda miliki adalah Kitab SEO Merah Jambu hasil nukilan Bro Ahmad Faizal. Cepat dapatkan sekarang sebelum naik harga.

cara-belajar-seo


Rahsia Mudah Belajar SEO 2

Cara ini paling mudah dan murah kalau nak belajar seo. Tapi ianya memerlukan kesabaran dan experiment. Setakat baca free memang tak ada guna kalau tak aplikasikan teknik seo. Cara mudah itu ialah hanya mengunakan GOOGLE.
Ya, taip sahaja kata kunci mengenai apa yang anda ingin pelajari. Link Building, Meta Tag, On Page Off Page semua ada. cuma hanya tambah frasa 'how to' atau 'cara' atau apa saja yang anda mahu. Blogger blogger zaman sekarang ni dah tak kedekut ilmu. Lihat mana mana blog, mesti ada Tab mengenai SEO. Apa lagi, selongkarlah.

cara-mudah-seo


Rahsia Mudah Belajar SEO 3

Ok, teknik belajar seo dengan cara ini memang menjadi kegemaran aku. Kadang kala kita ni bukannya rajin sangat nak membaca. Tambah tambah dengan artikel mengenai seo yang panjang berjela silap silap kita langsung tak paham. Cara yang aku maksudkan ialah dengan menonton secara visual di Youtube.
Untuk maklumam anda, antara pemain seo yang aktif memuat naik video tutorial mengenai SEO ialah sahabat kita di negara seberang Indonesia. Hebat hebat pemain seo dari indonesia. tak lokek ilmu dengan mendedahkan teknik teknik seo. Sampaikan cara mengkaji keyword yang akan datang pun ada ditunjukkan. haha. Antara youtuber yang boleh anda subscribe ialah Syamsul Alam [dot] Net.

teknik-mudah-seo


Baiklah, sedikit perkongsian mengenai bagaimana cara mudah nak belajar seo. Semuanya dah terhidang depan mata, cuma tunggu kita nak selongkar dan cari sahaja. Kalau tak tahu jangan segan segan tanya orang yang lebih arif. Tak hairanlah ada blog baru berusia 3 bulan dah konker google. Budak sekolah pakar stretegi SEO. Kita bila lagi? Terima Kasih membaca entri tak seberapa Cara Mudah Belajar SEO.

Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.