Skip to main content

KL Gangster 2 | Trailer Macam Filem Antarabangsa !

KL Gangster 2 | Fenomena filem Syamsul Yusof dalam genre aksi semakin menjadi jadi. Kali ini kesinambungan filem KL Gangster yang lepas di teruskan lagi dengan filem baru yang akan keluar di pawagam pada 3 oktober ni.

Memang terbaik lah trailer rasmi KL Gangster 2 di youtube. Kualiti macam filem aksi luar negara.  Siap terbang terbakar bakar pulak tu. Dan barisan pelakon pula bukan calang calang hebat belaka. Tambah tambah ada Rosyam Nor!


Sinopsis KL Gangster 2

KL Gangster 2 mengisahkan tentang bagaimana 2 orang adik-beradik iaitu Malek (Aaron Aziz) dan Jai(Adi Putra) secara tidak langsung terjebak dalam dunia gangster setelah kematian ayah mereka 10 tahun lalu. Semenjak kematian ayah mereka, kehidupan mereka sekeluarga dalam serba kesusahan di samping ibu(Ku Faridah)mereka sering ketakutan gara-gara ugutan dari kumpulan gangster yang menagih hutang ayah mereka. Disebabkan kesempitan wang dan keperitan hidup maka Jai menjadi semakin liar hingga sanggup melakukan apa saja demi wang bagi mengubah nasib hidupnya dan mendapat tentangan hebat dari keluarganya. Malek semakin buntu memikirkan masalah yang dihadapi dan ditambah pula dengan laporan dari doktor yang mengesahkan ibunya mengidap penyakit barah. Lagi memilukan apabila adik beliau, Shera telah diperkosa.

Sementara itu,Tailong (Rosyam Nor) merupakan antara gangster terbesar di KL yang giat menjalankan kegiatan-kegiatan haram. Segala tindak tandukTailong tidak disenangi oleh gangster-gangster lain namun terpaksa akur dengan kekuatanTailong. Pada masa yang sama, King(Riduan Hashim) dan Shark(Syamsul Yusof) merancang untuk memperkukuhkan kedudukan bagi menjatuhkanTailong dan meminta pertolongan dari rakan baiknya iaitu Malek dengan menawarkan ganjaran yang besar. Malek menerima tawaran tersebut bagi menampung kos ibunya dan membayar hutang ayahnya. . .
Sinopsis dari : Forblogger

Ok lah, sama sama kita tunggu filem aksi KL Gangster 2 daripada syamsyul yusof ni.

Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....