Skip to main content

Template Mesra SEO Lah Sangat !

Template Mesra SEO | Bersempena lebaran yang akan datang ini, blog masam masam manis ni berwajah baru. Saja aku salin kulit blog ni. Pada asalnya hanya nak tukar banner raya saja, tapi jari ni gatal pulak nak edit edit. Habis jahanam blog ni. haha.



Alang alang dah jahanam, aku rasa baik aku betulkan coding template yang lama. Lagipun banyak coding add on yang sebelum sebelum ni aku tak manage betul-betul. Ada yang  buang pun tak habis. tambahan pula  tag H1 yang sebelum ni tak ada di blog ni.

Lagi satu yang leceh pasal template blogspot ini adalah pengunaan 'title' dan 'description' pada link atau image. Semua nak kena manual. Kenapalah orang yang buat template ni tak letak sekali ya. huhu. Ingatkan bila dah pakai thesis MESRA SEO LAH SANGAT ni boleh dapat 100% score. haha.

Jangan mimpilah kalau pakai template free nak jadi TEMPLATE MESRA SEO secara total. Blog aku ni score 55% ja kat chkme. Tu pun dengan hanya berharap pada struktur heading tag pada template thesis ni. kalau tak jangan harap blog aku ni nak muncul di google.

Lagi nak tergelak aku tulis pasal SEO bagai, tapi blog haram tak seo pun. kah kah kah.

Aku tau ada dikalangan korang yang fikir macam tu kat blog aku ni. buat tip seo, tapi blog tak mesra seo pun. Alah releks la. SEO tu seni, bukan hanya sekadar template saja, kan. Banyak lagi benda dalam seo ni yang kita boleh explore. sampaikan nak pilih huruf buat keyword dalam entri pun ada cara dia. Cumanya kalau ada template seo, itu lebih baik.

Kalau dah tak mampu nak jadikan template korang tu sampai seo score 100%, cukuplah letak struktur 'struktur mudah seo' yang korang pun boleh buat sendiri. contohnya letak meta tag ke, sekurang kurangnya boleh membantu sedikit kemunculan blog korang di google. Teknik SEO Mudah

Sejujurnya aku jemu pakai blogspot ni. Kalau ada duit raya lebih nanti ingat nak tukar platform. Menyesal pulak dulu aku tak simpan duit hadiah contest yang pernah aku join dulu dan pandapatan sampingan dari blog ni. Habis di belanjakan untuk beli coki coki selori.

Kesimpulannya gunalah thesis template mesra seo daripada forblogger ni. (tiba tiba) Link di bahagian bawah footer.




Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.