Skip to main content

Blogger Underground Hebat!

Ok, kita lupakan nama nama besar dalam dunia blogging, kita letak tepi dulu Denaihati..Akubiomed..AbgHensem ,Ben dan lain lain. Kita fokus kepada blogger blogger underground. Maksud underground pada dunia blogging ni bagi aku Blogger yang tak dikenali tetapi ada pengikut yang tersendiri. Masing masing dalam tema penulisan dengan gaya yang tersendiri. kadang kala boleh menjadi inspirasi bagi semua yang membacanya.

6. Ikaa

Aku bagi 7 blog aja dulu, jom view blog yang aku rasa ohsem ni. 

Lagi satu aku bukan kaki ampu blogger otai ok.. haha. tak abis abis promote blogger otai. -_-"

Comments

Unknown said…
perhhhhhh, nape xpost kt group2 blogger xpn letak widget send fb, senang nk post nie :)
ecadwinkyasha said…
blog eca xunderground eh?hehehe
Akemal said…
blog ecad super duper underground!
Arra Ahmad said…
wah..patutlh ramai pengunjung dr sini..:)
Akemal said…
huhu.. ye eh..

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....