Skip to main content

Blogger & Forum CariCyber.com

Sticky Post Entry

Jika di tanya kepada otai-otai penulis blog apakah tip-tip  yang dapat dikongsikan untuk menaikkan sesuatu jenama blog dan membuatkan blog anda  dikenali ramai, salah satu rahsianya adalah dengan berforum.

ya dengan berforum, berforum salah satu cara untuk meningkatkan traffic dan  mempopularkan blog mahupun si penulis blog itu sendiri. tapi itu bukanlah tujuan utama. kita anggap ianya sebagai bonus. 

Terdapat banyak site Forum yang terdapat di malaysia contohnya caricyber.com. Admin merasakan Forum caricyber.com adalah Forum yang sesuai untuk
bloggers untuk berkumpul dan berforum.

Pada yang berniaga melalui internet, ruangan forum caricyber.com ini juga turut dijadikan sebagai medium untuk memperkenalkan produk dan perkhidmatan anda

sebagai seorang blogger, admin juga tidak terlepas dalam 'kekangan idea' untuk mendapatkan bahan untuk menulis. Dengan berforum dan perbincangan sesama ahli caricyber.com kita boleh dapat ilmu dan informasi baru lain dari yang lain yang boleh kita kongsikan kepada pembaca blog kita.

Jika engkau minta intan permata tak mungkin kumampu..ewah.maaf admin terikut-ikut lagu yuna ni pulak.

Jika disimpulkan apakah kelebihan berforum disini mungkin terlalu banyak untuk di perkatakan. apa kata anda terus saja berdaftar di sini  http://forum.caricyber.com dan rasai pengalaman berforum.

Dengan bercirikan mesra penguna, forum.caricyber.com ini memang sesuai untuk semua pengemar media sosial. ianya tidaklah terhad untuk blogger sahaja, tetapi juga untuk umum. Hanya perlu mendaftarkan diri anda menerusi twitter atau facebook. ini memang mudah.!

Perlukan medium untuk mempromosikan perniagaan anda ini penyelesaian nya : CariCyber.com dan Berforum bersama kami!

Perhatian : 
Jika anda tidak share kan entry ini kepada  40 orang, anda akan bermimpi buruk yang akan terus menghantui dirimu dan akan menyebabkan rasa bersalah yang berpanjangan. 

Respond : 
Alan, Sibu Serawak. "pada suatu hari, selepas saya baca entri KWM ini  saya hanya membacanya sahaja dan tidak share kan kepada rakan rakan saja, sejak hari itu saya bermimpi diganggu oleh lipas yang sangat banyak dan membuatkan hati saya tidak tenang, puas saja berubat rupanya ia adalah berpunca dari entri KWM yang saya abaikan"

Entri ini adalah untuk contest yang telah dianjurkan oleh Forum CariCyber.com & Blog Cerita Dari Hati. Contest ini telah ditaja oleh : Internet WebhostingHzToursTopSite Lists Ranking. Berminat untuk menjadi penaja? Sila hubungi penganjur melalui emel admin@caricyber.com

Comments

ecadwinkyasha said…
entry yang bagus :)
memikat para blogger lain untuk turut berforum :)


p/s :: ada peluang ne.hahaha :D
ZHAFWAN ™ said…
perghh..merah..hahhah..
ayat die sokmok power kalo tulis blog.. ;p
Tahniah KWM! Semoga berjaya..
kepada blogger lain! ada bran???
Setakat ni hadiah keseluruhan dah meningkat lebih RM1500!
^__^v
Anonymous said…
fuuhhyoo..go..go.. mmg anda owg yg dicary..
Anonymous said…
hohoho...no komen..:)
MiSz AzUmI said…
umi dah share dh..ni kalo mng adiah bhagi dua ea..X)
The Unseen said…
semoga berjaya!! peace!!
Eypit said…
hmm.. entry berantai rupanya.. kehkehkehkeh..
Akemal said…
hoho. jangan segan segan umtuk share. kalau tidak anda akan menerima mimpi lipas yang dashat!!
Yumida said…
oic..rupa2nya melaui forum leh tingkatkn blog kita...kena terjah ni
ikaa said…
gudddddddd luckkk merahhh!!
sy baraumjoin satu forum nie.. itu yg nampak blog nie
Miss Eyna said…
oh...macam tu ye kalau nak tingkatkan blog kita... tq... go0d luck....
^__^
Unknown said…
gud luck...:)
Akemal said…
tima kasih..^^

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.