Skip to main content

Pernah Di Hina Kerana Gay, Ranger Biru Tolak Reunion Power Rangers

 David Yost Blue Mighty Morphin Power Ranger


Bagi korang yang pernah mengalami zaman di tahun 90-an, pasti pernah menyaksikan Mighty Morphin Power Rangers yang diputar setiap Minggu di TV waktu ketika dahulu. Khabarnya, siri tersebut siap digarap kembali dengan pelakonnya yang asal. Tapi sayangnya, David Yost yang berperanan sebagai Billy, si Ranger Biru, enggan terlibat kembali di siri tersebut.

power ranger blue gay
Billy Blue Power Ranger

Seperti yang terdapat di TMZ, Rabu (15/3/2013), Yost menolak reunion dengan member member Ranger lainnya kerana seksualitinya pernah di hina oleh produser. Ini adalah kerana Ranger Biru pada waktu itu tahun 1993 hingga 1996 ini pernah secara terbuka mengakui dirinya seorang homoseksual. gay habaq angggg!

"Saya tahu member member power ranger saya beberapa kali dipanggil oleh produser yang berbeza dan mereka bertanya mengenai seksualiti saya. Itu merupakan pengalaman memalukan yang pernah saya alami," ujar Yost.

TMZ juga melaporkan, akibat dilayan seperti itu, Yost akhirnya menolak tawaran untuk membintangi peranan yang sama dengan para geng Power Ranger yang lainnya dalam sekuel Power Rangers Megaforce.

Namun, dalam Twitternya, Yost menolak kebenaran dari berita daripada TMZ . Menurutnya, dia tidak pernah memberitahu apa apa pun kepada pihak TMZ. Dia mengganggap media gosip di Amerika Syarikat itu mengada-ada.

"Never spoke w/@TMZ on any matter. The make it sound if I did. If the knew me they would know forgiveness i key. #stillapainintheass," -Yost, Rabu (15/5/2013).

Billy Blue Ranger

Comments

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.