Skip to main content

Siapa Sharifah Sakinah Spender Merah ?

siapa sharifah sakinah ? 

Media internet baru baru ini dikejutkan dengan video panas seorang awek cun (serius cun) yang membuat naik video yang boleh dikatakan agak sensual sensasi sehingga menjadi perdebatan di laman social facebook dan blog.

Sebenarnya aku tak kisah pun empunya nama sharifah sakinah tu nak berkeek atau muat naik video gedik sekalipun. Mungkin kerana skrip yang agak terlalu taboo menjadikan video keek sharifah sakinah menjadi kontroversi dan perhatian ramai di internet.

Jadi siapa sharifah sakinah ni?


sharifah+sakinah

Menurut laman blog gosip artis, Oh Artis, sharifah sakinah ni adalah seorang adik kepada pelakon terkenal sharifah shahira. Link

Mungkin skrip taboo 'spender merah bra merah' menjadi punca kutukan sampaikan ada yang memparodikan video sharifah sakinah tu. Parodi sharifah sakinah

Jadi pesan abang kepada adik adik gadis sunti, remaja,janda, walaupun anda tidak memakai pakaian dalam pun pada waktu ini, mohon jangan hebohkan di keek, youtube facebook.

video+awek+lucah


Comments

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....