Skip to main content

Makan Free Memang Best!!

salam..ohhoi orang kampung..haha. best makan nasi kenduri.? mesti lah best! free.haha

kalau style kampung, ramai-ramai kacau gulai kawah.

kalau yang bando-bando sikit pakai katering. tapi ada jugak yang buat style kampung kat tengah2 bando. ohsem.!!

apa pun, selamat berkenduri ye,
dan selamat pengantin baru yang baru kahwin.
eh, ada orang kenduri sunat
ka? haha

ok, da...

bukan awek aku yang sebenar. sumber : 




Comments

erkk..makan je tau.hahaha
.........cP~ said…
Salam.

Makan, makan jugak. Duit 'becek' @ negeley @ salam kasi duit tu sedikit pening.
Akemal said…
hu...aku makan jah, salam2 tuan umah, terus blah..hehe

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....