14 March, 2012

SEGMEN :JOM SERTAI SENARAI BLOG TERBAIK 2012 !

Filled under:

Alkisahnya, masa tengah meronda-ronda ala ala komando (blogwalking) aku terserempak seorang blogger nih yang buat segmen untuk mencari senarai bloglist terbaik untuk dipaparkan di blog beliau yang white pink tuh.



segmen ni mudah ja, tak ada banner nak tempek. haha. so, jom join ramai-ramai sagmen ni. bagi susah sikit dia nak pilih blog mana yang terbaik. dan secara penuh sopan santun, aku tag..



untuk pengetahuan cik emma, senarai blog yang aku tag di atas bagi aku adalah yang terbaik!! diaorang ada style atau cara masing-masing dalam menulis blog.kalau tak caya cuba terjah. huhu. sebenarnya ramai lagi aku nak tag, sebab banyak sangat blog yang aku rasa terbaik, kang tak pasal2 dua ratus page aku buat untuk tag orang saja. sebenarnya cik emma nak tag 3 orang ja, saja gatai buat banyak2.

ok. selamat bersegmen.

13 Comments:

ikaa said...

x tag blog ikaa pn :(
nmpk sgt blog ikaa ley msuk senarai blog2 yg LAGSUG x TERBAIK :(

KertasWarnaMerah said...

Aloh2..awat kata mcam tuh..nanti merah tag ikaa k kalau ada segment sempoi2.huhu

DakwatHitam said...

huyyy..baik ke blog aku??wat aku rasa serba salah lak ade name blog aku atas skali lak tuh..hahaha..anyway thx..u rock merah!!

KertasWarnaMerah said...

ceh dakwat..haha. serba salah menda plak..haha

Miss BaNu said...

hehehe thankz sbb bagi komen kt my entry n also tag me..
slalu2 la singgah yer kt blog saye ye..
im realy appreciate it..
^_^

Dzulqarnaen said...

Merahhh thanx tag akuu !!! lap u brah ! whahahaha

!Misz Nadea! said...

:(( majokkkkkkkkkkkkks

sha ohsem said...

x tag aku pun...

aku semakin dilupakan.. ok, paham..
:(

KertasWarnaMerah said...

sha.!!!!!!!!!!!!!! awat kata lagu tu... nadea pun...ish hampa nih la...

Nurul Farah Asyikin said...

<----- sentiase diingati..muahaha..tengss sayang :P

hazaikazulkafli said...

aduyai tuan tanah...gua baru dapat news...haha...tag lah lagi selalu..hahaha

♥ Cik Emma ♥ said...

penyertaan di terima. Sila semak dan terjah blog2 lain yer. Terima kasih :)

http://cik-emma.blogspot.com/2011/03/senarai-blog-terbaik-2012.html

AmyMina said...

terjah sini , weeeeeeee dari segmen yang sama ;D