Skip to main content

SEGMEN: SEMBANG KENCANG

aku rasa ni la segmen aku rasa teruja nak join. haha. trimas cik hazaika sebab tag aku.
selepas sekian lama jadi pemerhati dan pengkritik blog, akhirnya dia buat jugak segmen.





Bercerita mengenai perihal aku, aku ni seorang yang pemerah, aku suka
merah sangat-sangat.tak tau la pasai apa. blog ni asalnya warna merah, tapi sejak aku bertukar template, rasa berkenan pulak kat template yang tak berapa nak merah nih. tapi ada jugak sikit warna merah kan.

Tapi bukan Merah yang menjadi Fokus utama. sebab aku suka Hijau.
(garu-garu dagu nampak..)

aku bujang
muda
suka kawan
suka pompuan
bukan gay
baik
suka promot blog orang
tak sombong
orang ja sombong ngn aku
mesra
suka miho

haha..amcam ok? selamat berkenalan... jom join segmen nih..senang dan mudah saja..


Comments

uikkk laju nya.. *blushingggggggg lagiiii ^^
IamJoonet said…
hahha..suka hijau tu..sama ah kita..aku hairan napa blog aku bebiru...hahha...trimas jugak sebab alert...kah kah...
fasha amira said…
hye..new follower here..n i'm still new kt dunia blogging ni..cambest jee..tp cmne nk tag org eh??just letak link je ke..

hewhew..soklan tah pape..tp klu xtny smpi bila xtau enn..
Akemal said…
yup..just letak link blog yang kita nak tag tu. lepas tu jangan lupa inform pulak
Cikgu Ma said…
segmen lagi? hehee
Akemal said…
ye...lagi lagi dan lagi..haha

Popular posts from this blog

*Update* Jom Sertai Bloglist Kertas Warna Merah!!

JIKA AKU PELAKON POPULAR

Segmen : Jika Aku Pelakon Popular ...... Alkisahnya, semasa buat rondaan bersekutu dari bolg ke blog, sampailah ke blog Mak Dara   yang mengugguli anugerah Worst Blog Of The Year baru baru ni di Worlds Blogger & Social Media Awards 2012. Dia ada buat segmen berkisarkan industri seni lakon. almaklumlah orang industri perfileman katakan.. jom jawab soalan ringkas yang ditanya dalam segmen ini. Mak Dara Tanya : Nama glamo

Seni Dalam Facebook edisi Najwa Latif (erkkkk..)

Ni aku nak tayang chat aku bersama Najwa Latif Cinta Muka Buku Teks tu....