28 March, 2012

Syada's Birthday Contest!

Filled under:

Syada's Birthday Contest!
sila klik read more



Jom join First contest daripada cik Syada. bersempena dengan ulang tahun kelahiran beliau yang ke..tujuh belas tahun.

Happy Birthday!!!!!

Mengapa Saya Suka / Tidak Suka Makan chocolate :
Jawapan : Sebenarnya aku tak berapa suka makan coklat. bukan tak makan, makan. tapi kureng sikit lah..
kalau makan pun kek chocolate yang makcik aku buat, my makteh buat. yang tu aku makan. huhu. kalau orang lain buat tak nye aku makan..tak tau pasai apa..huhu.

tapi kalau lapo sangat, tak mustahil aku makan. haha

so cik syada, aku nak chocolate kau tuh. Nak bagi kat anak-anak dan sepupu sepapat. kecik kecik lagi diorang nih.. -1-5 years huhu

Adam.
Ain
Indah
Farah
Faiqah


2 Comments:

ikaa said...

hmmmm merah nie xmao join ka segmen ikaa gan farah :(

Nurul Farah Asyikin said...

uikk..name syg pon ade ? kuat jodoh kita noh.,.HAHAHAHAH !