25 March, 2012

Pipit Jadi Helang Jadi Garuda Jadi?

Filled under:

Kalau pipit tu mengaku pipit, jangan terbang sebelah helang. kalau tuan kebolehan nya sikit jangan acah acah kita tak pandang.. 

Alah lantak lah nak pandang ka tak mau pandang ka.. kalau kita tak maju setapak kedepan, macam mana kita nak jadi helang. kan kan. tak ada anjakan paraidgma di situ, pipit sekarang dah boleh jadi helang. silap-silap dah boleh jadi garuda.


cayalah...nak join jugak..nak join jugak...




amik pengalaman katakan..hehe

4 Comments:

Rapunzel Cikilolo said...

amboih pantun. good luck. all the best

ikaa said...

nie apa yg pipit, helang , garuda nie?? nk jadi kancil gan buaya leh x??

DakwatHitam said...

jd la hulk hogan

Yatie Awang said...

betul tu..teruskannn..