Skip to main content

Final Adik- Adikku Musim Ke Tiga - Adik Nurussyahamah Taqiah Juara Musim Ke 3

Asslamualikum, malam nih aku rasa combo siaran langsung Program realiti kat televisyen. antara Mentor 6, Pilih Kasih, dan Adik-Adikku.

Pilih punya pilih, apa salahnya tengok adik-adik kita berdakwah. Kemuncak Pentas Akhir Adik-Adikku Musim Ke-3 yang diadakan Dewan Plenary PICC, Putrajaya dan disiarkan secara langsung menerusi TV1.

Final Adik Adikku Musim Ke 3 ni aku rasa lebih
Ohsem.! Ramai peserta peserta yang berani, tampil kehadapan untuk berdakwah. aku rasa program-program macam ni la patut di banyakkan di televisyen.

Masa persembahan adik Rafi, dengan tajuknya "pewaris Nabi" (kalau tak silap) memang menyentuh persaaan. boleh dikatakan berkesan. menusuk terus di kalbu, dan mampu menerbitkan rasa rindu kepada Rasullulah..

Untuk mengetahui siapakah peserta yang menjadi  Juara Adik-Adikku Musim Ke Tiga ini, saksikan “Adik-hanya di TV1.
....

Perut Buncit? Dapatkan Tips anda disini 

keputusan final adik adikku musim ke 3

Berakhir sudah penantian

Juara Adik-adikku musim ke tiga

ini. dan keputusan pemenang nya ialah adik Nurussyahamah Taqiah. beliau boleh dikatakan pakar taranum cilik.

Tempat kedua pulak jatuh kepada adik NurKhairiyah. dan ketiga adik Iqbal yang lucu.

apa apa pun tahniah kepada pemenang. dan selepas ni teruskan berdakwah, dan lagi satu lagi pesanan, bila dah popular nanti, jangan cukur-cukur kening pulak..heheh




Comments

adik rafi tu aku dh cop jd bakal menantu aku..hahaha
Akemal said…
haha..farah...awal nye cop.!eh, menantu kita..haha
ha ahh..manntu kita laa..lupa ckap td..haha..nk buat somi xleh dh :( menantu pon bole la..haha
Akemal said…
hahaha,,apa la...
Liniey Nor said…
cehhhh,,merah curang :(..xpe janji link entry aku ada..haha
<>=========gelak guling2
laaa adik iqbal kalah ke.sedihnye ingtkn dy dpt no.1..pe2 pn contest Adik-Adikku ni mmg best...
Akemal said…
yup...huhu, memang best.program macam ni patut di banyakkan.

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.