14 March, 2012

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Filled under:

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain.

tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari.

ini aku nak kongsikan
tukang khatan dari indonesia. hehe. cun o......bertuah budak-budak nih.haha.. sebenarnya mereka nih adalah pembantu perubatan, memerangkap mak mudim.huhu.

9 Comments:

DakwatHitam said...

hoahaha....xbleh ni...mmg x jd sunat kalo camni..hahahah

Cikgu Ma said...

ok la tu....bonus...kasi penawar kat org yg kena sunat, x sakit la dapat bidan cun..hik3

MiSz AzUmI said...

erkk....lau cun cmni,ilang sakit sunat...ahaha :p

KertasWarnaMerah said...

walau cun macam mana pun, kegerunan tuh masih ada.hahaha.dakwat, jangan sampai bersunat 2 kali eh..hahah

LINDAHERY said...

hehehhe..suka bebudak tu eh...tp takut tu pasti ada kan :)

Yatie Awang said...

alamak malunya....hehehe

KertasWarnaMerah said...

huhu...

Solehah Shamsuddin said...

errkk macam2...

KertasWarnaMerah said...

hahhhaha...mcm hal...