Skip to main content

SEGMEN :JOM SERTAI SENARAI BLOG TERBAIK 2012 !

Alkisahnya, masa tengah meronda-ronda ala ala komando (blogwalking) aku terserempak seorang blogger nih yang buat segmen untuk mencari senarai bloglist terbaik untuk dipaparkan di blog beliau yang white pink tuh.


segmen ni mudah ja, tak ada banner nak tempek. haha. so, jom join ramai-ramai sagmen ni. bagi susah sikit dia nak pilih blog mana yang terbaik. dan secara penuh sopan santun, aku tag..



untuk pengetahuan cik emma, senarai blog yang aku tag di atas bagi aku adalah yang terbaik!! diaorang ada style atau cara masing-masing dalam menulis blog.kalau tak caya cuba terjah. huhu. sebenarnya ramai lagi aku nak tag, sebab banyak sangat blog yang aku rasa terbaik, kang tak pasal2 dua ratus page aku buat untuk tag orang saja. sebenarnya cik emma nak tag 3 orang ja, saja gatai buat banyak2.

ok. selamat bersegmen.

Comments

Unknown said…
x tag blog ikaa pn :(
nmpk sgt blog ikaa ley msuk senarai blog2 yg LAGSUG x TERBAIK :(
Akemal said…
Aloh2..awat kata mcam tuh..nanti merah tag ikaa k kalau ada segment sempoi2.huhu
DakwatHitam said…
huyyy..baik ke blog aku??wat aku rasa serba salah lak ade name blog aku atas skali lak tuh..hahaha..anyway thx..u rock merah!!
Akemal said…
ceh dakwat..haha. serba salah menda plak..haha
Miss Syahbanu said…
hehehe thankz sbb bagi komen kt my entry n also tag me..
slalu2 la singgah yer kt blog saye ye..
im realy appreciate it..
^_^
Put3ra said…
Merahhh thanx tag akuu !!! lap u brah ! whahahaha
Unknown said…
:(( majokkkkkkkkkkkkks
kashaa said…
x tag aku pun...

aku semakin dilupakan.. ok, paham..
:(
Akemal said…
sha.!!!!!!!!!!!!!! awat kata lagu tu... nadea pun...ish hampa nih la...
<----- sentiase diingati..muahaha..tengss sayang :P
IamJoonet said…
aduyai tuan tanah...gua baru dapat news...haha...tag lah lagi selalu..hahaha
Emma Hamzah said…
penyertaan di terima. Sila semak dan terjah blog2 lain yer. Terima kasih :)

http://cik-emma.blogspot.com/2011/03/senarai-blog-terbaik-2012.html
AmyMina said…
terjah sini , weeeeeeee dari segmen yang sama ;D

Popular posts from this blog

Kitab Injil yang Sebenar di temui

Sebuah Kitab Injil yang mengandungi ramalan bahawa Nabi Muhammad saw bakal muncul di akhir zaman telah mencetuskan minat daripada Vatican, pusat keagamaan bagi Kristian bermazhab Katholik. Pope Benedict XVI sendiri teruja untuk melihat isi kandungan Injil yang dikenali ‘Gospel of Barnabas’ itu. Injil yang bertinta emas dan keseluruhan menggunakan bahasa ibunda Nabi Isa as, bahasa Aramaic dianggarkan berusia lebih daripada

Mak Mudim Tukang Sunat yang Cun - 18SG

Cuti sekolah ni memang sesuatu yang nikmat bagi budak-budak sekolah, masa ni lah nak pergi jalan-jalan, mandi sungai, melancong, makan nasi kenduri, dan lain lain. tapi ada jugak yang ambil kesempatan cuti sekolah nih untuk bersunat / khatan. berkhatan sekarang tak macam dulu silap cara mau bentan sebulan haha., sekarang dalam berapa hari ja dah boleh berlari. ini aku nak kongsikan

Gambar Permainan Anak Gadis di Rusia

Anak anak gadis di rusia telah menemui permainan baru untuk memenuhi masa lapang mereka. Permainan ini menguji kelajuan nafsu adrenalin yang mengalir dalam tubuh mereka yang putih melepak tu. Aku harap gadis gadis kat malaysia ni masih ada lagi benda untuk bermain. Buat benda benda yang berfaedah contohnya berblog ke..jangan di tiru pulak bebudak rusia ni. Sayang betul kalau muka lawa macam awek kat atas tu tapi cacat atau mati muda disebabkan main benda ini. Jom lihat apa yang gadis gadis rusia ni main.