17 October, 2012

Cara Mengunakan Nuffnang X

Filled under: ,

Baru baru ini nuffnang telah melancar satu aplikasi web pintar yang diberi nama NuffnangX. NuffnangX ini lebih mirip kepada  aplikasi web sosial seperti Facebok. Ini memberi peluang kepada seluruh penguna blog di malaysia dan nusantara untuk sama sama berkomunikasi dengan mengunakan aplikasi ini. untuk memahami apa itu nuffnangX, anda boleh la menonton video di bawah ini.

Lepas tengok video ni, baru aku tahu cara sebut nuffnang dengan betul. hehe
 

Cara mudah mengunakan nuffnangX

Sebenarnya Nuffnang sendiri telah menjelaskan bagaimana untuk mengunakan NuffnangX di blog mereka. Jadi anda boleh la membacanya di sini Panduan Mudah Mengunakan NuffnangX

6 Comments:

Syaifuddin Alias said...

hehe..aku nak jugak main dgn nuffnang X ni , tapi aku terasa macam masa aku tak cukup nak blogwalking lagi apa lagi ..bz memanjang ..hoho

Shasha Yacob said...

hemmm, nice infoo, info ni lah yang aku dok cari hari hari.thanks ':D

boni kacak said...

owh..ni rupanya nuffnang x..hehehe

Ikhmal Malique said...

@Syaifuddin Alias super busy bro..

Ikhmal Malique said...

@Shasha Yacob semoga bermanfaat..^^

Ikmal said...

Aku msih pening lagi dengan NuffnangX nie... takpelah belajar sikit2... heheh