27 October, 2012

Lemang Angan ku Musnah

Filled under:

Amacam dengan hari raya korban hangpa, aku biasa biasa je. Alhamdulilah seronok sebab boleh jumpa adik beradik yang lain. Seperti biasa rumah tok aku ni akan meriah dengan sepupu sepapat, adik beradik. walaupun tak semua yang balik raya, memang gamat.!

Ini ada gambar terbaik untuk hari raya haji tahun ini. Lemang Angan ku Musnah. sebenarnya tak la musnah secara total. terbakar buluh tu ja, tu pun nasib baik tak rentung semua. haha.


Tahun ni macam biasalah, ada buat lemang tapi tak buat ketupat. Tok aku tak de mood nak buat, cukuplah dengan lemang katanya. Esok pulak ada event sembelih lembu kat masjid. hehe. harap aku sempat tiba di sana dan tak terbabas tido.


0 Comments: